Eslimebrar hırçın değil. Aşırı mız mız herşeyee ama herşeye annnniiiiiii annnniiiiiii paçamda 🤦 çikolatayı aç diye verıyor acıyorum vay efendim neden o açmamış basıyor cıglıgı.
Yemek yiyiyor mesela doyunca tabagı kafasına gecırıyor ellerini tabak içine sokup yüzüne sürüyor yaglı yemek yogurt ne varsa. Sonrada hadi cup cup dıyor 🤦 iştahlı olan kzıım 15 gündür hiiiiç bişey yemiyor en fazla 3 kasık sonrası yok.
Sürekli ama sürekli dısarıyı istiyor hergün dısardayız, evdeysen telefon dıye kendini parçalıyor.
Dün pazara gittik geldik normalde bebek arabasını içeri alırken asansörün önünde bekler. Dün bir baktım merdivenden cıkmıs üst kata 5 basamak kalmış 🤯 ne ara cıktın be cocuk yani 20 saniye bilemedin 30 saniye arabayı kapatıp içeri almam.
Parka gidiyoruz normalde kendi kayar falan. Şimdi yüksek duvarlara cıkıp orda yürüyecekmiş ona taktı. Elini de tutturuyor düşecek diye ödüm kopuyor. Elini tutsam yada indirse kıyametler kopuyor. Suan aklıma gelenler 😣