D-L-r1 Eslimebrar 2 yaşına girdiği gün başladı 27. Ayda tam sakinledi derken 32. Ayda 3 yaş başladı resmen
Gulbiye Eslimebrar 4 ay atak yaşamadık biz ben 4 aydan korkuyordum herkez kötü anlatıyordu ama biz yaşamadık
yagmurkokusu_ atağı biter sendromu başlar sendromu biter ergenliği başlar ergenliği biter gençliği başlar gençliği biter reşitlik başlar reşitlik biter evlilik başlar 😂😂😂 bence hepsi birbirinden zor 😂😂
nidas_mom Sevinc24 ya neler yaşıyorsunuz benim kızda 20 aylık anlamıyorum anlayamıyorum 180 derece değişti birden hali hareketi
egeninanns Sevinc24 😂sizi de sürekli azarlıyor mu ya ? Bugün zorla öğlen uyuttum uyandırayım çok yatmasın dedim . Bana seslenme diye bağırdı bana 🥲
Newmom58 Bence 7. Atak 10 aylıkken olan yürümeye çalışıp düşmesi her şeyi ağlayarak yaptırma uyku yok zaten dolap çekmece ne bulursa dağıtma ha bi de ağzımı yüzümü yırtıp sürekli üstüme tırmanması saçlarım zaten yola yola kalmadı öyle işte
Eslimebrar Friends canım şuan ilaç falan alıyoruz okadar zorlu anlatamam beslenme güçlüğü nefes darlığı sürekli hırıltı. Doktor bir buçuk yaş içinde düzelecek diyorsa bakalım nasıl geçecek hiç bilmiyorum elimden gelen tek şey dua etmek oluyor 😥
nidas_mom Eslimebrar 20 aylık şu an. 2 yaş krizindeyiz yani ilk başlayan 4.ay atağı bile getir götürünü yapar bu 2 yaş krizinin😵 uyku arasında yine bağırarak uyandı asla sakinleşmediği için yine eşimle benim arama aldım uyuyor. Ayrılık anksiyetesi yeniden şiddetli bir şekilde hortlayabiliyormuş. Odadan çıkıyoruz bi feryat figan. Babasına inanaılmaz bi bağımlılık gösteriyor şu günlerde beni gözü görmüyor wc gidemiyor adam
Kbra_28 6 ncı aydan selam daha şimdiden tükendim sürekli ağlıyor uyumak istemiyor kucakta ağlıyor yatakta ağlıyor sürekli sinirli bi hali var meme emerken sinirleniyor nasıl geçecek bilmiyorum 6 ncı ay 😭
Elaninannesiiii Eslimebrar 17 aylık gümbür gümbür 🙇🏻♀️🙇🏻♀️🙇🏻♀️ 2 yaş sendromuna erken girdik sanırım
Eslimebrar YldrmBytkn ahh annelerin işi çok zor cokk. Bizimkide bı iciyo bı içmiyor kafayı yiyoum resmen