aysegultuna benim de zor bebeği olan arkadaşlarım var onlarınki bile gündüz uyuyor gece de 3-4 kez kalkıyorlar diye şikayet ediyorlar. Benimki asla memesiz uyumuyor onlar bile bana acıyor bıraktığım gibi uyanması bir oluyor işkence gibi. O kadar uykusuz kalıyorum ki eşime diyorum ki uykusuzluğumu anlatmak için şunu söyleyeyim bana deseler ki tırnaklarını canlı canlı çekelim uyuyacaksın deliksiz kabul ederim diyorum halimi düşünün. Ölmedim ama yaşamıyorum da. Meme emse keşke. Benimki iyice tuhaf öyle bir diş çıkarıyor ki inleye inleye saçını başını koparıyor diş ağrısından ağrımkesici de etki etmiyor. Sürekli paçamda sizinki gibi ama verince memeyi ısırıp bırakıyor emmiyor kaç kez mastit oldum hastanelik oldum emmiyor şişip kalıyor göğsüm. Bildiğiniz beslenmiyor ne kahvaltı ne yemek asla ağzına bir şey koymuyor gün boyu da emmiyor nasıl böyle aç duruyor anlamıyorum. Bu aralar bi de çok sinirli 10 ay 20 günlük oldu bir şeyler düzene gireceğine kötüye gidiyor. Oyuncağı yüzüne düşürüyor canı acıyor ağlıyor kucağıma alıyorum sakinleştirmek için öpüp seviyorum suratıma vurup yırtıyor yüzümü sanki ben yaptım gibi. aşırı zor çocuklarımız var Allah yardım etsin.