Eslimebrar 4.ay atağı… Berbattı ya ciddi ciddi berbattı. Emmiyor uyumuyor durmuyor sadece ağlamak, ağlamak ve ağlamak istiyor 🤦🏻♀️ saçlarımı yolduğum çok günler oldu 1 ay kadar sürdü sonra düzene girdi elhamdülillah diğer atakları çok hissetmiyoruz 4.ay çok fenaydı ama 🤦🏻♀️