egeninanns bu saydıklarınızı bizler birer yetişkin olarakta yapmıyor muyuz😊 uykum gelmezse uyumam, hala uykum varsa uyanmak istemem, istediğim olmazsa canım sıkılır (onlar bebek olduğu için çığlık kıyametle kendini ifade ediyor) ve canım istemezse asla yemem😂 aslında onlarda bir birey ve istemedikleri şeyleri yapmıyorlar. Mesela bizi uyku tutmazsa kalkar telefona falan bakarız veya bi kahve yapıp içeriz ama onları uyku tutmazsa bizden başka çareleri yok. Ve büyüme süreci çok sancılı ve zor bir dönem. Böyle düşününce belki daha anlayışlı olabiliriz miniklere🥰