Eslimebrar valla atakları bilmem de en zoru bir bebeğin ya da çocuğun hasta olması arkadaşlar. 9 aylık bebeğim. 1 ay ara ile crup olduk. O kadar illet ve berbat bir hastalık ki. Burun akıntısı, burun tıkanıklığı, öksürdükçe canının acıması, hırıltılı solunum, 1 hafta uykusuz geceler, asla uyumaması, sabah akşam düzenli olarak sürekli ağlaması ve asla susturamamak, boncuk boncuk göz yaşları dökülürken kahrolmak ve anne olarak elinden asla bişey gelmemesi, ağlamaktan sesinin kısılması falan filan…. Atak ayına şükrediyorum ben açıkçası. Yeter ki hasta olmasın. İnanın hastalık çok aşırı zor bir süreç. Özellikle elinizden bişey gelmemesi çok daha acı. Hele birde doktorunuz çocuğuna crup tanısı koyunca ne kadar zor olduğunu yaşayıp daha iyi anlıyorsunuz…