Eslimebrar
Ben ağlaya ağlaya şarkı söylerken uyutmuştum bir kere vücudumun ağrısından yürüyemiyordum çünkü oturduğum an ağlıyordu kucağımdan inmiyordu. En sonunda pes etmiş olmalı ki kafasını avucumun içine aldım ayakları karnımın tarafındaydı. Tvden şarkı açtım öyle şarkı söylerken uyutmuştum. Gerçekten çok zordu. Hele ki tek başınaysanız daha zor