kasimonbes merhaba, ne güzel açıklamışsınız. Bende tam olarak sizin anlattığınız gibi bir rutin oluşturdum, 3. Ayından itibaren bu rutin hiç şaşmadı. Belki bazen yarım saat rötar olabiliyor o da çok nadir ☺️ doktorumuzda özellikle 4. Ay da kesinlikle bir rutini olmalı dedi. Yani her gün aynı saatte uyanıp, aynı saatte oyun ve uyku olmalı dedi. Bebeğimiz başına ne geleceğini bildiği için kendini güvende hissediyormuş 😌 benimki yalnızca kendi kendine uyumuyor 😅 mutlaka desteklemem lazım pış pış veya meme verme gibi. Bakalım henüz öyle aman aman bir atak olmadı 🙈 umarım böyle devam eder rutin bozulmaz ☺️