sseker benim kizim 3 aya yakindi geceleri uyanmadiginda ben alarm kurup yediriyordum hatta doktor dedi ki uyanmiyorsa uyandirma. Tam 2.5 3 aya yakin bir zamandan beri gece uyandirmiyorum. Gunduz zaten toplam 4 saat gece de 10 saat uyusa 14 saat uyku suresi bu aylarda umarim yanlis hatırlamıyorumdur yanlissa da bakarim birazdan duzeltirim. Gunduz 3 uyku 1 er saat olsa aksam da 10 da yatsa 8 de kalksa zaten tamamliyor gunluk uyku suresini diye dusunuyorum. 12 de ruya ogunu veriyorum uyurken ya da gozu yari acikken iciyor. Ramazanda bir de sahura kalkmisken o saatlerde yediriyorum yine ruya ogunu. Kg alimi gayet normal dedi doktor boyumuz da uzamis dedi her seyi normal karsiladi o yuzden bu sekilde gidiyorum. Bez olarak ben prima aliyorum evet pahali ama gece sifir sizinti dolsa bile alti sizdirmiyor. Kaka yapmissa degistiriyorum o da ok uykusunu acmadan degistirmeye çalışıyorum. Sabah da ilk isim altini temizlemek ve sonra yedirmek oluyor 🌺