Melekhnm ehlenmomyy çok güzel ama küçük yer tabi ben eğirdirdeyim bizde 3 sene önce geldik Buraya hakkınızda hayırlısı
Melekhnm ehlenmomyy Eğirdir de çok iyi eşim sabah gidip akşam geliyor çok nadir mesai oluyur ve ayda 3 tane falan da nöbet siz nerden geleceksiniz
Fundasu Melekhnm merhaba ☺️ eşim jandarma kirpi şoförü kirpiler merkezde mi yoksa ilçelerinde falan var mı bilginiz var mıdır acaba ☺️
keskebirazuyusam Hatay’dayız bizde, burdan tayin olmayı bu kadar isteyeceğim aklıma gelmezdi😔 çok seviyorum burayı ama çok korkuyorum. Doğu ya tayin isticez, Mardin çok istiyoruz
Almirayildiz Biz de dogudan batıya gidiyoruz sakarya yalova sivas falan var yazabilecegimiz yerler sakarya nasıl
paramedikanne- Neslihan66 yazma cankiri yazmayin asla yazmayin cankiri yazani buraya veriyorlar ve berbat bir yer 1 sene oldu hala alisamadim
Neslihan66 paramedikanne- yazdık bile yaaa nesi kötü acaba.. biz en azından memlekete yakın diye yazdık..:( çünkü doğru düzgün yer yok.. genelde hep deprem bölgesi orda da ev bulmak çok aşırı zor olsa gerek..
paramedikanne- reyhantugra çok kucuk bir sehir ve evlerin coğu eski sosyal yasanti sifir buna ragmen kiralari cok yuksek yemek kulturu yok bir donerci cogkofteci bile kotunun iyisi dersiniz yerlisi cok iyi ama disaridan farkli yerlerden gelen yobaz cok araba kullanmasini dahi bilmeyen bir yer ve merkezde olduğum halde bu boyle bir iki ilcesi haric kalan ilceler merkeze cok uzak suan hangi ilce hatirlamiyorum yolu hala bozuk senelerdir yapilamamis ilceleri daha da kucuk zaten bana gore merkezi bile il degil ilce
reyhantugra paramedikanne- Ben çankırılıyım o yüzden merak ettin nie böyle düşündüğünüzü benim eşimde asker ben ağrıda yaşıyorum inanın orayı göreseniz çalışma şartlarını bilseniz çankırıya dua edersiniz diyebilirm☺️
paramedikanne- reyhantugra ooooo siz benden daha iyi bilirsiniz 😅 biz gecen sene doğudan geldik ne yazik ki doğudan çektiğimiz yetmiyormus gibi burada da cekiyoruz cezaevindeydi eşim depremden dolayi kapandi duymussunuzdur suan göçte ve doğudan beter bir sistemi var 24den cikan adan sevke istanbula gitti multecileri ucaga bindur gonder yol cek derken bir 24 saati daha gecti sabah 8 gibi eve geldi aksam 4de nobete cagirdilar sabah kadar hemde. Bakmayin bati olduğuna ben daha duzgun bir yere ras gelemedim insallah siz gelirsiniz 🙏