reyhantugra ooooo siz benden daha iyi bilirsiniz 😅 biz gecen sene doğudan geldik ne yazik ki doğudan çektiğimiz yetmiyormus gibi burada da cekiyoruz cezaevindeydi eşim depremden dolayi kapandi duymussunuzdur suan göçte ve doğudan beter bir sistemi var 24den cikan adan sevke istanbula gitti multecileri ucaga bindur gonder yol cek derken bir 24 saati daha gecti sabah 8 gibi eve geldi aksam 4de nobete cagirdilar sabah kadar hemde. Bakmayin bati olduğuna ben daha duzgun bir yere ras gelemedim insallah siz gelirsiniz 🙏