Neslihan66 Hazalim Yaaa hiç sorma hiç doğru düzgün yerler yok..:( Kayseri Çankırı Erzincan Erzurum Trabzon Konya Edirne Kahramanmaraş bir kaç daha vardı unuttum..
Hazalim Neslihan66 hakkımızda hayırlısı olsun insalllah edirneyi bizde yazdık şuan neresi görev yeriniz ?
paramedikanne- Neslihan66 yazma cankiri yazmayin asla yazmayin cankiri yazani buraya veriyorlar ve berbat bir yer 1 sene oldu hala alisamadim
Neslihan66 Hazalim Edirne’yi hiç istemiyorum zaten biz Çanakkale Gelibolu’dan geldik yani ben oraları istemiyorum.. şuan karstayız.. siz neredesiniz.? Nereleri yazdınız..:)
Hazalim Neslihan66 eşimin görev yeri tekirdag ama ben isim dolayısıyla geliboludayim bizde gelibolu yazdık burayı esim istemesede benden dolayı yazdı 😊
Neslihan66 Hazalim Kıbrıs istemedim .. İzmir de istemedim ben büyük şehirlerde pek yapamam ama işte ne yapcaz bilmiyorum..:(
Neslihan66 TUNTUN yaa aslında kötü değil ama geliboludaydım ben sevemedim bi türlü..:) alışamamıştım..😎
Fundasu Melekhnm merhaba ☺️ eşim jandarma kirpi şoförü kirpiler merkezde mi yoksa ilçelerinde falan var mı bilginiz var mıdır acaba ☺️