deniz_s Ben kalıcı eyeliner yaptırdım, sabah kalkınca hemen elimi yüzümü yıkarım, serum nemlendirici güneş kremi üçlüsünü sürerim, üzerimi değiştiririm, deodorantımı sürerim. Koton’dan rahat altlar almıştım eşofman-spor pantolon arası. Genelde onları giyerim kışın. Saçım zaten düz olduğundan dağınık gözükmez. Bunların hepsi toplam 5 dakika değil. Eşim için değil, kendim için yapıyorum. Yoksa tüm gün miskin hissediyorum.