deniz_s pantolon bile giyiniyorum evde benim için iyi görünmek çok önemli, yalnız bile olsam önem veriyorum buna. Ben kışın diz üstü kazak ya da sweat altına kalın külotlu çorap ya da kısa üstle tayt ya da rahat bir pantolon giyiniyorum. Yazın da genelde elbise giyinirim evde. Şu an beş aylık hamileyim, dün kalem eteğimi denedim çok güzel oldu, ramazan için uygun değil bence 😅 ramazan bitince evde giyinirim inşallah bence çok şık durdu hem de rahat. Bu arada kapaliyim bunların hiçbirini dışarıda giymiyorum