Merhabalar :) Her insanın doğuştan yapısı farklı, kimisi konuşmayı çok sever kimisi bana dokunmasınlar deyip 5 kelimeyle ömrünü geçirir. Oğlunuz konuşmayı sevmiyor olabilir, mizacı budur belkide. Ee biz de anneyiz, çözüm üreteceğiz tabii miniklerimizin problemlerine.
Ben heceleme yapmıştım bol bol, kısa ve kolay sözcükler seçip başlamakta fayda var. Bir de melodi gibi olunca çok dikkatini çekiyor ya da alkış.
An-ne (alkış alkış) an-ne
Ke-di (alkış alkış) ke-di vs.
Bir de abartılı yüz ifadeleri ile kolay sesler çıkarmak; a-aaaa, eeeeee gibi :)
Zamanla dili çözülecektir merak etmeyin 🌺
Bol konuşma, bol kitap derken mısır patlağı gibi bir anda başlayıveriyorlar konuşmaya :)