Sevdakaya ben de aldım,kesinlikle çok doğru bir karardı,instagramda bialperinannesi ismiyle bakınız,ücreti çok makul ve aşırı ilgili,7aylıkken aldık eğitimi ,kızım şu an 13aylık hala sorularıma cevap verir kendisi,büyümesiyle değişen uyku düzenlerini hep yeniden yeniden hazırlayıp anlattı bana,şu an tek uykudayız,gündüz uykularımızı az daha uzatrsak tamamdr,geceleri çok şükür🙏🏻