Aslannnn hiç ağlatmadım. Tamamen uykusu geldiğinde beşiğine götürdüm, yanına oturdum, beşiğine gelince bir enerji geliyordu beşiğinde oynattım, sonra iyice uykusu gelince mamasını verdim. Mamayı atınca emziği verdim. Yanına uyku arkadaşını koydum, ona çevirdim. Dalana kadar bekledim, bazen elini tuttum, bazen poposuna vurarak pışpış yaptım, bazen ninni söyledim “toygar ışıklı-yum usulca gözlerini” ve “uyu yavrum yine sabah oluyor” ninnilerini çok sever ama telefondan sevmez, benim söylemem lazım. Bazen de ilahi söyledim, ilahi de seviyor. 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık, yatmadan 1-1.5 saat önce kaşık maması yediriyorum. Yatarken de su içiyor veya az normal mama yiyor. Emziğini verip odadan çıkıyorum. 15 dakika sonra uyumuş oluyor. Ben hiç ağlatmadım, ağladığında kucağıma alıp sakinleştirdim ya da onunla konuştum. 6. Ayda da tamamen desteksiz uyumaya başladı. Ağlatma olayına karşıyım.