Ben kendim alıştırdım bebeğim 19.00 19.30 uyur en geç sabah 7-8 arası kalkar ve bazen ben duymuyorum kalkmış kendi kendine oynuyor olur beşiğin içinde benim uyandığımı görünce aşırı mutlu olur ben en baştan sadece gündüzleri yanımda yatırdım akşam olduğunda hep beşiğinde uyuttum hiç zorlamadım uykusu geldiğinde uyudu ama kolik bir bebek değildi bu atak haftası denen şeyi çok sakin geçirdi sanırım hep hiç sıkıntı çekmedim çok şükür 7 aylık şuan uyku sorunumuz en başından beri pek olmadı yani ben rutin oluşturdum 7.30 da kalkar 11 de ilk uykusunu uyur 1,2 saat 15 .00 dan sonra tekrar uyur bir bir buçuk saat akşam 18,30 dan itibaren ben hikaye okurum yada anlatayım yatağın üstünde bi o yana bi bu yana dönüp durmaya başlar zaten kafasını yere koyar dinlerken gözlerini kaşır gözlerini kaşıdı mı beşiğine koyarım uyku arkadaşını veririm hemen ona sarılır gözlerini kapar bende daldıktan sonra lıların odadan sonra gece falan ses çıkartırız bazen mecburen eşim gece geldiği için hiç rahatsız olmaz uyanmaz çok şükür 🧿🧿