babykalamar canım çok geçmiş olsun bunu anlamanın yolu eğer süt alerjisi ise sen süt ve süt ürünlerini yemediğinde iki hafta içinde iyileşme gösterir, eğer iyileşme görmezsen süt alerjisi değilde sütün içinde ki laktoza karşıdır çünkü anne sütünde de laktoz var alerjisi değildir büyük ihtimalle laktozdur zaten doktor anne sütünü kesince düzeldi diyorsun o zaman laktoz hassasiyeti var gibi. Ben önce süt alerjisi diye tüm süt ve süt içeren gıdaları yemedim ama iki hafta geçti düzelme olmadı diyeti bıraktım, sonrasında laktoz hassasiyetidir diye sütümün ön kısmını her emzirme öncesi sağdım laktozlu kısım ön sütte oluyor ve 3 gün sonra düzelme oldu kaka katılaştı sık sık yapmıyordu artık gürültü azaldı gaz azaldı ve 15 gün sağım yaparak ilerledik bağırsak iyi olunca da sağmayı bırakıp damla kullanmaya başladık çok şükür 7. Aydan sonra damlayı da bıraktık çünkü laktoz hassasiyeti bitti neden bağırsak gelişti.