babykalamar canım faydam olursa ne mutlu çok zor bir süreç çünkü, şöyle ki hayır emzirmeye devam ettim ama şöyle kan gördüyseniz bağırsak tahriş olmuş demektir bunun için bir süre sütümün ön kısmını yani laktozlu olan kısmını sağmamı söyledi doktorum yada bir kaç gün anne sütünü kesmen durumda kalırız dedi laktozsuz mama veririz dedi eğer sağım yapamazsan ama ben yaptım her emzirmeden önce ön kısmı sağdım ve 5 aylıkken ek gıda başladık. Bi 10 gün sağdım ki bağırsak iyileşsin diye düzeldi sonradında sağmayı bırakıp relactaz damla kullandık her emzirmeden önce 4 damla 6 yazıyor ama biz 4 kullandık kaka gaz ses düzeldi. Sana tavsiyem sürekli sağma işlemi yap sütün artar çünkü emme olmadan süt ürütemi olmaz ve bol su .kuru üzüm şahane süt yapıyor ama en önemlisi su ve sağım yapmalısın.