hilaallc çok teşekkür ederim, 8,5 aylık iken birden sıçrama şeklinde nöbet geçirmeye başladı. Nöbeti ayırt etmek zor çünkü ürkme gibiydi herkes nazar olmuş korkutuyorlar vs diyordu çocuk doktoru nöroloji doktoru görsün dedi eeg çekildi orda da belli oldu zaten. Ama anladım ki bir çok belirtisi varmış biz farketmedememişiz. Elleri hep yumruk halindeydi gülmeyi kesmişti tepkisizdi. Ama çok şükür ki ilaç tedavisi ile geçti