Kubrakaraslan Esramtd1 bebeğiniz nasıl hipotanik bir bebek miydi yeğenim için Westten şüpheleniyorlar hiç bir atağı yok yalnızca gevşek bir bebekti oturmakta başını tutmakta güçlük çekiyordu eeg çektiler eeg de west sendromunda görülen bir belirti görmüşler sizinkisinde böyle birşey var mı
bisakinol Esramtd1 Yasemin158 merhabalar eeg sonucunu söylerseniz sizin için bu konuda yardımcı olurum elimden geldiği kadarıyla üzülmeyin tedavisi var Allahım acil şifalar versin
Esramtd1 Kubrakaraslan hayır bizim gelişim olarak iyi 3 aylık bebek . Ama sicramalari olduğu için kasilmada oldu nöbette şüphelen dielr yarın egg cekilecek
Kubrakaraslan Esramtd1 bizimde bebeğimize bugün eeg çekildi sonuç bekliyoruz inşallah kötü haber almayız
Kubrakaraslan Esramtd1 sonuç çıktı mı bizim oğlumuz için malesef West tanısı koyuldu 2 ilaca başlandı bizim çocuğumuzda hiç atakta yok gerçekten inanamıyoruz
Esramtd1 Kubrakaraslan dikkatbebekvar sicrama kasılma vs ama west demediler daha nöbete benziyor ee g cekilecek
Esramtd1 Esramtd1 Kubrakaraslan yani siz farketmemjs olabilirsiniz bebek diye çünkü sicranalara kasılmalar bebeklerde yaptığı icin
Kubrakaraslan dikkatbebekvar 5. Aydan sonra başını tutmamaya başladı ilk önce hipotoni yani gevşek bebek sendromu dediler ama altında ne olduğunu araştırmaya başladılar sonrada eeg de malesef West tanısı koyuldu
Esramtd1 Kubrakaraslan sicramaya kasılma ya şüpheli diyorlar ama işte kendini tutmaması ciddi birsey inşallah şifasını bulur . :(
Esmos3506 Arkadaşlar öncelikle çok geçmiş olsun west sendromu teşhisi konulmuştu oğluma zor zamanlar ağır ilaçlar kullandık ve çok şükür atlattık sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz
hilaallc Esmos3506 merhaba geçmiş olsun oğlunuz ne kadardı ve nasıl belirtileri vardı yardımcı olurmusunuz lütfen
Melkdmr61 Esmos3506 benim de yeğenimin nöbetleri oluyordu west sendromu denildi ama eggler hala bozuk çıkıyor ve ilaçlar tam anlamıyla nöbetleri durdurmadığı için doktor iğne verdi inşallah bizimki de atlatır
Esmos3506 Melkdmr61 hiç umutsuzluğa kapılmayın Allahım tez vakitte geçirsin bu hastalığı inanın bir çok kişiyle görüştüm çoğu Westi yendi darısı en çabuk şekilde size olsun inşallah