sizdenbiriii1 videolarla doktora gittik baktı eeg istedi ve temiz dendi gelişimi de güzel olduğunu söyledi o günden bu güne yoktu bir kere falan oldu şimdi iki gündür tekrar ediyor yarın tekrar gideceğiz içim rahat değil 6.ay karma aşıdan sonra başladı daha önce yoktu siz nasıl anladınız ve durumunuz nedir teşekkür ederim bu arada