Kbranr12 bence kilolu olmasından daha iyi, kilolu bebekleri mama ve özel karışımlarla kilo aldırmaya çalışıyorlar, bebek çok küçükken obezi ve bir çok hastalığı tanımış oluyor. Hiç üzülmeyin derim ben. Benim de bebeğim 5 aylık ve burdaki yorumları okuyorum neredeyse yarısı kadar bu kadar uçurum olmasının sebebi eminim takviye besinler kıyaslamayın