aliye_yesim aynısını bende yaşıyorum asla uyanmıyor gece 2de dalıyor uykuya öğlen 12ye kadar uyuduğu oluyor 3 ay 22 günlükken 5450ydı kılosu şuan 4 aylık tam kıloda aldıramıyorum doktor mama ver dedi ama mamayı kabul etmıyor atak dönemıni yeni atlattık gece sütü kılo aldırır derler ama doğduğundan beri gece kalkıp emmez hiç