Defom cnm cabuk biyuyorlar simdi 6 aylik alsan en fazla 1,5 au sonra Yeni almak zorundasin cok dar olunca zaten icine sokmak zor oluyor icine girmek istemiyor ben oglum ilk dogdugunda tecrubesiz oldugum icin 1 aylik almistim 2 haftalikken tulumu kenara attik buyuk aldik boyundan degil ama enden kucuk geliyordu fermuarida kapatîca icinde daraliodu Tabii yine SEn bilirsin ama ben olsam 9 aylik alirim hem tum kisi gecirirsin gerci orasi kac soguk bilemiorm ama burasi nisana kadar soguk oluyor ondan buyuk aliorm ben hep kislik kiyafetleri body pijama dahil