Canım benim bebegimde 4 buçuk aylık astoronot mont almayı düşünüyorum genelde ben işleri tek yapıyorum eşimin işinden dolayı kangurumuzda var astoronot giydirilip kanguruya bindirmek daha iyi ama alırken 1 yaş veya 9 aylık al çünkü çok hızlı buyuyorlar ben kalın tulum aldım 6/9 aylık o bile şuanda olmuyor ondan 1 yaş almak daha mantıklı