Defom ben yurtdisindayim cnm kiabi diye bir magaza var oradan almistim ama ozellikle dikkat ettigim konu su : kapuson, Eldiven ve ayaklari kapali olmasi
benim aldigimin ayak tarafi cikiyor mesela citcitli eldivenlerde kivrilip ellerin cikmasini sagliyor yani hem cok cok soguk hava icin idéal hem de daha ILIk havalar icin galiba e bebek de benzeini gormustum ama ayaklari kapali degildi yada eldiveni yoktu burada istedigim gibi bulamasaydim ondan alacaktum fiyati 179 tlydi