Gbicer NurCelik yok direkt götürdük zaten lokal anestezi aldı 4 saat rahattı sürekli merhem sürdüm ikinci gün iyileşmeye başladı rahatladı çişinide çok rahat yaptı
1kucuk_anne Numune bende 1 haftalıktı bebeğim sincan lokman hekimde yaptırdım. Çok rahat oldu hatta. Şuan 5 aylık olduk ama tugba hanım özel klinik açmıltı en son. Hala orada değil ama başkalarıda yaptırıyordur orya
Numune 1kucuk_anne ben akay lokman hekim de yaptım doğumumu hiç memnun kalmadım. Sonrasında da çok sıkıntı yaşadık bebek bakımı çok kötü. Orda yaptırmak istemedim. Teşekkürler Vedat Ali canoğluna yaptırcaz inşallah.
ilkgozbebegim NurCelik evet evet aynı kişiden bahsediyoruz bizim de bi tanıdık numarası varmıştı etimesgutta yaptırdı acaba ücretli mi ki
NurCelik ilkgozbebegim yok sanırım devlet hastanesi sonuçta bizimde komşu yaptırdı numarasını verdi 2 aylıkken aradım 17sne gün vermişti cenazesi varmış ayın 30u yada 1i demişti bizde 1 kasımda yaptırıcaz korkuyorum ama küçükken yapılsın çıksın aradan
NurCelik ilkgozbebegim biz etlikteki lokman hekime çok yakınız 900 sünnet 90lı biseyde muayene demişti
ilkgozbebegim NurCelik öyle bi doktor bulamadım randevu sisteminde hangi bolumki acaba genel cerrah da yok
Sasah1441 Numune canım biz 16 günlükken yaptırdık da özel koru hastanesinde oldu devlet de yiğeni sünnet oldu Sincan nafız körez de Dr çok iyiymiş ne tarafta oturuyorsun
Sasah1441 sydnrdgn biz 1000 TL sünnete ödedik 150 TL de muane için verdik ama çok ünlü profesör yaptı sünneti biraz ondan pahalı sanırım 5 dk fln sürdü zaten çok şükür 1 günde de iyileşti 🤲 darısı size inşallah
sydnrdgn Sasah1441 inşallah çok teşekkürler🙏🏻 Çoçuk dr kimi tercih ediyorsunuz peki oda mı sincan koruda ?