sydnrdgn yok canım nolcak ben ilk başta doğum paketi aldım bütün kontrollerim orda yapıldı doğum paketi aldığım içinde bebeğim 6 yaşına gelene kadar indirim oldu ekstra ben hiç bişi yapmadım gidince zaten sistem otomatik düşüyor 1 kere düşmedi personel yeniymiş benim indiririm vardı dedim düzelttiler hastanede personeller de çok iyi Hele ki Hüseyin pehlivan muhtesem bi Dr 👍 doğum yapmadıysa Hüseyin hocaya gitsin