Bugleminannesi28 KayraVeAnnesi_06 çok şeker 😍 benim kızımda 4 aylık bursadayim daha kombin yapmadık bile ahvalar değişkenlik gösteriyor ama çok sıcak olacağını zannetmiyorum uzun kollu baharlık elbise düşünüyorum ama malesef bulamadım daha 🥺 tabi bayramda 5 aylık oluyor
KayraVeAnnesi_06 Bugleminannesi28 Teşekkürler 🙏🏻 Bebeklerin daha kısa kollu giyebileceğini düşünmüyorum Ankara soğuk oluyor kendim bile hazirandan önce kısa kol giydiğimi hatırlamıyorum Evet mevsimlik bakabilirsiniz 🌸 lcw bakın derim koz için seçenek çok ve elbise modellerinde aşırı güxel kalitelide oluyor 🫶🏻
Bugleminannesi28 KayraVeAnnesi_06 ay bilemedim bir yandan rahatlık düşünüyorum su hoşuma gitti ama bilemedim nasıl sizce
kasimonbes happymome23 Sevgili annemiz https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
kasimonbes KayraVeAnnesi_06 bizim babaannemiz el orgusu elbise örmüş onu giydiricem. Olmazsa baska secenekler dusunmeye basladim simdi sizin postunuz sayesinde 😊 ilk bayramimiz 4.5 ayligiz ve Ankara soguk
KayraVeAnnesi_06 kasimonbes Ya çok güzel 💕 siz nasıl isterseniz öyle ilerleyin Evet bizde anlaradayız havalar belli olmuyor ama buraya yaz geç geliyor
Oguuu26 Giyimleri aldim ayakkabininda numarasini kolluyorum gelirse hemen kapicam ama yook bekliyorum😍 2 yaşında oğluşum❤️
yasacmalamalo KayraVeAnnesi_06 https://imgyukle.com/i/QzZXD1 bunu almistim geçen yaz bitimi bu yaz giysin die ama küçülcek gibi ve bayrama düşünuyorum içine bir beyaz badi altına muz çorap.tamamdir
KayraVeAnnesi_06 Herkesdeherseyicokbiliyorzaten Çok tatlı 🧸 güzel sağlıklı günlerde giysin inşallab 🐣
Ayse_asel Hatice_Acer güzelmiş cnm nerden aldın acaba Nzl34 güzelmiş cnm kızınıza nerden aldınız acaba
Ardenikoo KayraVeAnnesi_06 Güzel görünüyor ama biraz kalın gibi biz daha karar vermedik aklımda bunlar var benim de farklı bir şey görmezsem bunları alacağız 😂
KayraVeAnnesi_06 Ardenikoo Valla ince olmasın da kalın olacağını sanmıyorum Biz ankaradayız burası soğuk dün kar yağdı Isınsada serin olur bebeğim daha küçük Sizinkilerde çok ciciymiş , güzel günlerde giysin minik 🐣🧸
heymom__ ruveydaensar teşekkür ederim fikriniz için 🍀 buz mavisi olanlar hep skinny model eğer mom/baloon tarzında bulabilirsem bende buz mavisi istiyorum
ruveydaensar heymom__ böyle de çok güzel o zaman hiç aramayın 😅 yakışıklılığını artırıp nazar degdirmeyin prense 🧿🧿🧿
Yaz14 Imkanim olmadığı için bayramlık almiycaz ama hepsi çok güzel Rabbim sağlıcakla giydirmeli nasip etsin evlatlariniza
Durunun_annesii0 Yaz14 aynen canım bizde öyleyiz çok istedim ama alamıyorum kredi kartı ağzına kadar doldu iş olursa gidiyor eşim taksitler var bir dünya bakıp bakıp imreniyorum Allah ım hepsine sağlıkla giymeyi nasip etsin inş uzup uzun ömürleri olsun 😊