htc_akblt Aysunn41 elbiseniz qeldimi kalıbı ve kumaşı nasıl acaba buarada çok cici qüle qüle qiysin prenses
alpsmother_ Bu da bizim bayramlıgımız tam 11 aylık olucaz o zaman bir de ayakkabı alıcam altına uygun belki yürümeye de başlarız o zamana kadar 🐣🫠
sonsuz17 alpsmother_ çok ince değil mi üşütebilir bizimde 11 aylık olacak uzunkollu elbise aldım kurban için daha uygun 🥰
Gulo0401 edabolukbasi 4 aylık bebek için bedeni büyük değil mi tabii bebeğin kilosuna göre de değişkenlik gösterir ama bilemedim
KayraVeAnnesi_06 kasimonbes Ya çok güzel 💕 siz nasıl isterseniz öyle ilerleyin Evet bizde anlaradayız havalar belli olmuyor ama buraya yaz geç geliyor
endoplazmikretikulumiste KayraVeAnnesi_06 ben bunun hırkalı versiyonunu almıştım ama gömleğin düğmesi asla kapanmadı pantalonda bir tuhaftı sadece hırkasını kullanabildim trednyoldan almıştım
Yaz14 @heymom__ benim 3 tane bebeğim var abla kızım biri 1 yaşında diğer kızım 2 buçuk oğlum 4 yaşında
heymom__ Yaz14 eğer erkek olsaydı ve bedeni uysaydı oğlumun tertemiz giyilmemiş kıyafetleri var göndermek isterdim ama büyükmüş bebekleriniz.. Allah size de nasip eder inşallah en güzellerini
KayraVeAnnesi_06 Herkesdeherseyicokbiliyorzaten Çok tatlı 🧸 güzel sağlıklı günlerde giysin inşallab 🐣
KayraVeAnnesi_06 Ezelsara Yaaa çok güzel tam bayram şekeri olacak desenize 🌸 sağlıkla giysin prenses 🍬
sonsuz17 KayraVeAnnesi_06 Çok teşekkürler o kadar yakıştı ki tam bayram şekeri oldu yeni geldi Kargo defacto’dan aldım ama🥰🥰
sonsuz17 Eslemsi_04 Ben birazdan onu sipariş vermek istiyorum ama bana özelden resim atabilir misiniz bana çok ince görünüyor değer mi acaba
Eslemsi_04 sonsuz17 tabi atayım evet ince ben bu bayram olmassa kurbanda giyer mantığıyla aldım acıkcası😂
KayraVeAnnesi_06 Ardenikoo Valla ince olmasın da kalın olacağını sanmıyorum Biz ankaradayız burası soğuk dün kar yağdı Isınsada serin olur bebeğim daha küçük Sizinkilerde çok ciciymiş , güzel günlerde giysin minik 🐣🧸