KayraVeAnnesi_06 iremdonmezz Çok çok güzel , sizde kombin yaparsınız dediğiniz gibi olur tabiki 🫶🏻 bende bu tarz baktım alttan çıtçıtlı ama güzek bir model bulamamıştım çok şık oluyor 💕
KayraVeAnnesi_06 Berinsmother Herkes kalıbı büyük demiş , bebeğim de 4 aylık ama iri bir bebek değil prematüre doğmuştu o yüzden 1-3 alıcam olmazsa değişim yapıcam 🙏🏻👼🏻
sonsuz17 Eslemsi_04 Ben birazdan onu sipariş vermek istiyorum ama bana özelden resim atabilir misiniz bana çok ince görünüyor değer mi acaba
KayraVeAnnesi_06 aylinpala Fark ettim canım , olsundu 😁 Yaa maşallah 🧿 bu nasıl bir tatlılık çok büyük değil aslında olmadı gömleği içine koyarsınız birde askı güzel olur Çabuk büyüyorlar 🙏🏻
heymom__ KayraVeAnnesi_06 Şöyle bir kombin yaptım bende 16 aylık bebitom.. pantolonu henüz almadım kararsızım buz mavisi daha mı iyi olur diye ikilemdeyim 🌝
KayraVeAnnesi_06 heymom__ Çok güzel 👼🏻 sağlıklı günlerde kullanılsın 🙏🏻 Bence kotun rengi güzel ama karar sizin tabiki 🫶🏻
Egiskom heymom__ şimdiyr kadar gördüğüm en benim tarzım kombin harikaa 😂 Ama pantolon kesinlikle bu renk olmalı, gömleği güzel açar bir de zaten cekete açık renk pek gitmez gibi geldi bana
heymom__ KayraVeAnnesi_06 teşekkürler 🫶🏼 tombik bir bebek olduğu için her pantolonu alamıyoruz bakalım hangisi kısmet olacak 😂
KayraVeAnnesi_06 arya_aras Yaaaa 🙏🏻🌸 Gerçekten çok güzeller bende bakıyım , çok teşekkürler Sizde sağlıkla giydirin 💕🧸
KayraVeAnnesi_06 heymom__ Anladım canım 🙏🏻 gönlüne göre bulursun inşallab Bizde prematüre doğduk biraz geriden geliyoruz 🐣
Gulo0401 edabolukbasi 4 aylık bebek için bedeni büyük değil mi tabii bebeğin kilosuna göre de değişkenlik gösterir ama bilemedim
heymom__ ruveydaensar teşekkür ederim fikriniz için 🍀 buz mavisi olanlar hep skinny model eğer mom/baloon tarzında bulabilirsem bende buz mavisi istiyorum