33 günlük yenidoğan annesi olarak hala kahvaltımı yapamadım. Hala evimi toplamadım ve hala yataktan çıkmadım. Saat 13.37😂 sebebi gece uyuyamıyo olmamız🤭gece uyumadığı için bende gündüz uyuyorum. Hiç evi düşünmüyorum varsın pislikten batsın nolcak, uykusuz kalınca sütüm azalıyo. İlk iki ay böyle oluyormuş sonra sonra düzene giriyormuş