Yenianne973 imkan varsa yarım gün de olsa kreşe gönderin yoksa Maf olursunuz. 3 yaş kızım var 1 aylık da yenidoğan tam gün kreşe gidiyor , Allah kreşe zeval vermesin diye dua ediyorum. Evde olduğu her an baska bir kriz , hiç dinlenemiyorum. Yenidoğan ağladığında o da başlıyor ağlamaya🤯🤯