40 gün hiç bir şey yapmadım yedim içtim uyudum
Bol bol emzirdim
Altını bile sıklıkla babasına değiştirttim.
Çünkü doğumla beraber kadın da yeniden doğuyor, anne olarak. O yüzden aynı şekilde kadının da bakıma ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. İş güç telaşına düşmeyin, kendinize ve bebeğe bakın bence. ❤️🩹 çevreden yardım talep edin, eşinizden, kayınvalidenizden, annenizden. İmkanınız varsa ev işlerine de yardımcı olacak birini ayarlayın. Zihniniz rahatladıkça bebekle olan bağ da kuvvetleniyor.