Ozzyey ben philips xc8040 aldım mavi olan 2 buçuk 3 yıl olcak neredeyse baya memnunum emiş gücünden birsey kaybetmedi. Dyson v8 ile kıyas yapıp aldım. Şarj suresi torba haznesi daha fazla diye çok memnunum ve dikkatli kullanan bir insan değilim haldur huldur kullanıyorum.