Merhaba benim oglumda 2 aylik cook agliyordu 1 haftadir sakinlesti onceden aptamil pre kullaniyordum daha sonra aptamil confort a gectim cook rahatladi ayni zamanda Bäuchlein-salbe krem kullandim oda cook iyi geldi karnina hala omni-biotique panda isimli bi toz ilac var onu kullaniyorum her gun mamasina katiyorum tafsiye ederim insAllah cabucak atlatirsiniz Allah sabir versin cok zor gercekten bizde geceleri arabayla ciktik gunlerce ama sakinlesiyorlar 3. ayina yaklastikca :)