Biogaia gaz damlası değil, probiyotik. Onu düzenli her sabah kullaniyorum o yüzden. Sab simplex ile kullandım üç gün, hiç iyi gelmedi bıraktım. Sonra nurse Harvey’s kullandım, iki gün iyi geldi üçüncü gün yine mahvetti çocuğumu. Şimdi aguline deneyeceğim, o da iyi gelmezse herhalde laktoz intoleransi olduğunu düşünerek relactaz kullanacağım. Bunun dışında banyo, araba gezileri, kanguruyla dışarı çıkmak, pilates topu, kucakta gezdirme vs ile atlatmaya çalışıyorum. I love u masajı yapıyorum müsaade ettikçe. Her emzirmeden sonra mutlaka gazını çıkarmaya çalışıyorum. Ayaklarını sıcak tutuyorum, gaz sancisi gelince sıcak bez ya da havlu koyuyorum kıyafetlerinin ustune. Asla ama asla gaz yapacak bir şey yemiyorum. Kendi ayaklarimi da hep sıcak tutuyorum. Benim gazım olunca onun da daha çok oluyor. Bir de gaz sancısı olunca ne meme ne biberon ne emzik kabul ediyor. Bir de açlıktan ağlıyor. Bir an önce geçsin diye dua ediyorum. 1 buçuk aylıgiz, umarım üçüncü ayda geçer