cansuyagmur Nergisssss kıymalı tarhana çorbası akşam içinde bezelye yemeği 2 kaşıkta pilav. 11 aylık kıızm 2 öğün yiyor. ara öğün olarakta 1 tane muz bir tane hurma.
Sonaypin cansuyagmur merhaba, doktor kontrolümüz gecikmişti hastalıklar nedeniyle. Bugün gidebildik. Doktorumuz 12. Ay ve 4yaşta zorunlu olarak kkk aşısının olacağını söyledi. 9.aydaki aşı ise dışarıdan göç nedeniyle yapılmaya başlanmış. Eğer 12 aya kadar risk oluşturacak küçük çocuklardan uzak duracaksanız yaptırmayabilirsiniz dedi. şu an yaptırmayacağız. Ayrıca bugün süt, yumurta vb allerji testi yaptırdık. Sonuç çıkınca gerçekten alerji var mıymış öğreneceğiz. Eğer alerji çıkarsa 12. Ayda aşıyı kademeli olarak yapılacağını söyledi.
AyKUSUM Bu ek gıda dönemine geçince çok bi üstüne düşmem diye düşünüyorum biz ne yersek sıvı olanı vereyim diyorum, çevremde bu kadar üstlenen yok ,5-6 yaşın da çocuklar yetişkinler gibi yemek yiyor ayrı yemek yapma sorunu olmuyor. Darısı başıma inşallah 🙏🏻
Mehtap-37 Nergisssss oğlum 8 aylık sabah irmik yumurta sarısı bebe bisküvisi ceviz karışımı yedi Öğlen kıymalı mercimek çorbası yoğurt Akşamüstü elma ve muz yedi
gizemcess Nergisssss tatlı patates, havuç, ilikli kemik suyu, biber salçası bir de bir tatlı kaşığı irmik , 6 + ay bebegıme ben bunu yaptım
Zeytin-gozz1 Ymnmhr yok canım makarna yemez hiç.muzdan nefret eder hatta kusar yoğurt hiç tadını bilmez ağzına koyunca öğürüyor .devam sütü aldım Bi umut ama tahmin ettiğim gibi onuda Red etti.nadiren emiyor işte. Onda da 2 yaşında ki çocuk doymaz ki😕
Ecemoz1 Tatlı patates Kıyma Pırasa Ispanak Yulaf unu Et suyu Brokoli Havuç Hepsini güzelce pişirip ezip çorba olarak verdim. 7.5 aylığız. Bayılarak yiyor. Haftada 2-3 kez yaparım. Önerilir.
Svg_ Ecemoz1 ben bu hatayı ilk çocuğumda yaptım şu an 8 yaşında damak tadı sıfır her şeyi birbrine katıyor kendi adıma önermiyorum 😅
peloser 8 ayımızın dolmasına az kaldı🌼sabah yumurta sarısı lor ceviz pekmez ve avokado yedi bazen patatesli lorlu omlet yapıyorum bazen pancake bazen de suda kek yapıyorum. Öğlen kıymalı kabak dolması vardı. Her çeşit yemeği denemeye çalışıyorum. Akşam genelde yoğurt yiyor. Meyveli ya da sade. Şimdilik böyle gidiyoruz bakalım 8. Ayda neler değişcek🙃
bebekece Nergisssss benimkide 8 aylık maşallah yemek olayını seviyo yani sebze olarak zorlamıyor ama meyveyi asla yediremiyorum kapatıyo agzını öylece duruyo bi avokado seviyo
Lina-2023 bebekece bnmkide öyle elma armut yemiyor bitek muz yiyor onuda fazla vermek istemiyorum kabız olcak diye. 5 gün sonra 8 aylık olcaz
Biz3kisiyiz_ Nergisssss sabah Allah ne verdiyse karışım 😂 ( avakado labne yulaf ceviz elma pekmez yumurta sarısı) öğle meyveli yoğurt ya da akşam sade yoğurt+ mercimek çorbası zorla az buçuk yedi işte 🤦🏻♀️ 9 aylık
Uykusuzzanne Nergisssss bolonez soslu sebzeli makarna ezogelin çorba yaprak sarma 😂 azar azar kaşık ucuyla
Fatmasasmaz YaseminAren 😂😂😂hepimiz aynı bi an şaşkınlıkla karışık şok geçirdim😄 Çok erken başlamışsınız