berosunannesi inanın birebir aynısını yaşıyorum 3 ay 28 günlük bebeğim doğduğu günden beri ağlıyor şöyle söyliyim; uyuyor ağlıyor uyanıyor ağlıyor bebek arabasına bırakıyorum ağlıyor anakucağı aldım belki sever diye deli gibi ağlıyor annem oyun halısı almış oyalanır diye max 10 dk durmuyor yırtınırcasına ağlıyor ve ben bu süre zarfında evimde 1 kere yemek yapamadım eşim olmadan tuvalete bile gidemiyorum ya annemdeyim ya kayınvalidemde asla susmuyor birde normal bir ağlama değil katıla katıla nefesi kesilene kadar ağlıyor milletin bebeğine bakıyorum 40 günlükken şehir dışına çıkmış şaşırıyorum, inanın daha bebeğimle şöyle rahat dışarı çıkmamışımdır canını yakmışız gibi ağlıyor😔 çok uzun oldu kusura bakmayın gerçekten çok yoruldum bende, 3 yıl sonra Rabbiim nasip etti şükrediyorum ama bu kadar zor olacağını hiç düşünmemiştim