4 ay 24 günlük kızım. Uyuduğu zamanların dışında hep ağlardı. Şimdi biraz daha oyalanıyor. Ama hep ağlama. Son 1 haftadır şiddeti arttı. Memeden başka şekilde susmuyor. Daha küçükken gazlı diye hep memedeydi. Şimdi de alışkanlık mı oldu nedir 1 saat meme vermemişsem seviniyorum. Mukuslu kaka, balgamlı kusma, aşırı gaz, hep huzursuzluk ağlama hepsi var. Geçen hafta 10 günden fazla süt diyeti yaptım ara ara mukus azalır gibi oldu. Pek bir şey değişmedi. Fakat çok sınırlı beslendiğim için sütüm kesilmeye ve dolayısıyla açlıktan ağlamaya başladı ve bıraktım diyeti. Şimdi sütümü artırmaya çalışıyorum😢 İnanın artık gerçekten dermanım kalmadı. Gece saatbaşı uykusundan uyanır, memeyi bırakmaz. Her yerim tutuk, uykusuz dolanıyorum aylardır. Bir de prematüre doğumun verdiği ayrı bir psikolojik çöküş oldu bende. Bazen çok çaresiz hissedip onunla beraber ağlıyorum ben de😕