berosunannesi bu biraz bebegin mizaci ve fazlaca da annenin stresiyle alakali. Benim ilk kızım öyleydi. Tuvalete gidemezdim. Evde kimse yoksa yemek yiyemezdim. Aşırı bunalmıştım. 8 aylıktı işe başladım bakıco gelince rahatladım ama evde olduğum sürece bakıcıya yine gitmezdi ben yokken sorun yoktu ama. Bakıcı ben ütü yaptım durdu, yemek yaptım durdu. Temizlik yaptım diyordu şaşıyordum. Daha küçükken anneme bırakırdım. Ben tuvalete gidemezdim annemi arardım beşiğinde oynuyor derdi. Ya da saatlerce uyurdu ben yokken. Ama ilk çocuk bende bi panik stres. Ağladıkça daha da geriliyordum. Be hala daha bana yapışık bir çocuk, 4 yaşında. 5 dk oynasa 1 saat anne anne baba baba illa birinin tepesinde. Daha çok da benim.
Ama küçük kızımda daha sakindim. O kadar panik olmadım ağladığında. Bebk olabilir. Birde neden ağladığını daha iyi anlıyorsunuz ikincide de. mizacı da ablaya göre daha yumuşak, sakin. Beşiğinde kendi oynardı. Kendi kendine oyuncak oynardı. 18 aylık biraz oyunuylrum sonra işim oluyır bişi yapıyorum o kendi kendine bi oyun kurmuş oyalanıyor oluyır. Abla gibi ağlamıyor… ablaya da daha sakin yumuşak anlayışla yaklaştıkça, o da yumuşadı. o yüzden önce siz sakin olur. bebktir ağlar ama o ağlıyır diye tuvalete gitmemezlik yemek yememzlik yaparsanız daha çok ağlayacaktır. O yüzden biraz ağlamasından da birşey olmaz. Heekesin çocuğu ağlıyır, sadece sizinki böyleymiş gibi kendinizi stres yapmayın. Öyle yaptıkça da sonsuz bir döngüye girip çıkılmıyor.