Baakpnr- kıyaslamak istesem derken zaten beni hayatımı nasıl bir anne olduğumu buradan okuyarak anlayamazsınız zaten görmeniz gerekir hoş görsenizde sizde bir annesiniz bu hakkı bu haddi bir başkasına vermezsiniz keza bende öyle.Herkesin bebeği davranışı farklıdır sizin ‘ sözde zor ‘ dediğiniz şey bakın daha zoru da var diye örneklendirdiğiniz şey belki benim için gerçekten zordur herkesin bünyesi farklı neticede siz hem işi hem çocuğu hem evi bahsettiğiniz gibi dört dörtlük geçindirebiliyorsanız ne mutlu.Ama ben gün sonunda yatağa kendimi nasıl attığımı bilmiyorum mesela.Herkesin bünyesi farklı,herkesin çocuğuda farklı olduğuna göre ben sadece öneri istedim yaptığımdan bende memnun değilim zaten