Deletedmom_100 oyuncak sevmiyor demişsiniz ama tanışmaya fırsatı olmuyor olabilir. Kumanda kullanmayı bilmediği için açmazsanız izlemez. Zamanla da oyuncaklara alısır.
Benim de evim soğuktu ama temizlik yaparken hiç yanımda taşımadım. Oyuncaklarla oynamaya alışacak zamanla.
Oğlum 1,5 yaşında toplasam 1,5 saat izlemedi. Kendi kendine oyun oynuyor. Size tavsiyem evinizin derdine düşüp de en önemli şey olan ilk 2 seneyi harcamayın. İlk yaşlar gelişim açısından önemlidir