Deletedmom_100 kötü anne ile , bebeğine kötülük ediyor demek farklı .sırf tv izletiyorsunuz diye kötü anne olamazsınız ki zaten .tv izleterek ona kötülük ediyorsunuz dedim bu ikisi farklı . Birbirimizi mi kıyaslıyoruz ? O zaman bu konuda kıyaslayalım hadi 15,5 aylık tv izletmiyorum hem de çalışıyorum hem de kendim bakıyorum :) iyi günler dilerim