Deletedmom_100 Zararın neresinden dönerseniz kârdır. Henüz çok küçük bebeğiniz, gelişimini etkiler ne kadar etkilemiyor diyen olsa da. Ben genelde uyurken yapıyorum işlerimi ya da haftasonu eşim evdeyken. Mesela kucak sever benim kızım da, 15 aylık, süpürge yaparken yanıma gelince kucağıma alıyorum beraber süpürüyoruz. Bebeğiniz daha 5 aylık olduğu için kanguruya koyup birkaç işinizi öyle halledebilirsiniz. Şu an durmuyor ama o aylardayken bebek arabasını mutfağın kapısına koyardım beni göreceği şekilde, ilgileneceği şeyler verirdim elini 5 dk bile olsa, şarkı söyleyip oyalardım. Bir şekilde yapıyorsunuz yani. Şimdi ise küçük tencere çırpıcı vs veriyorum onunla oyalanırken yapıyorum🙃