Binnazanne Linabuse1002 Promalt içeceğine çok gaz yapıyor diyorlar doğru mu, sizde fazla gaz yaptı mı?
Aybarsmom_ Harunsmsk İncir hoşafı bende çok süt artırmıştı. Günlük yediklerim hurma, tahin helvası, bol su, kuruyemiş, süt artırıcı damla ve fırsat buldukça uyumak 🙃
__mom Harunsmsk Bol su + Bol emzirme ne kadar çok emzirirseniz ya da sağım yaparsanız göğüslere daha çok üret sinyali gider ve o kadar da üretim artar sık sık emzirin göreceksiniz çok emdikçe artacak ve Tahin helvası öyle etkili ki / Dut incir şerbeti / Dereotu / Ballı su güzel arttırıyor ve UYKU
Busr-2203 Bizimde bi hafta oldu sezeryandan dolayı galiba sütüm hemen gelmedi oğlum memeyi almadı mecbur mama kullandık şuan silikon başlıkla emziriyorum ama sarılıktan dolayı hastenedeyiz😞
Harunsmsk Busr-2203 ilk dogumun normal di ama 3 gün hiç sütüm gelmedi kızım da sarılık oldu mama da kullandım bu sezeryan sütüm azda olsa geliyor ama duymuyor mama veriyorum arada mecburen korkmayın geçiyor sarılık biz kızımla iki gün yattık değeri 20 de çıkıyordu
iremkcn Harunsmsk Kefir su hurma yulaf rezene hipp markasının anne sütü ve e bebegin malt içecekleri benimde sallatidaydi bu sekilde topluyorum
iremkcn Harunsmsk AA birde dere otu müthiş arttırıyo semiz otu da aynı şekilde benimde sütüm sallantidaydi ama topladım şükür
nur09_ Harunsmsk yulaf lapası yağın içine muz tahin kuru dut badem fındık pekmez koyun yiyin Birde kuru dut çayı için bol bol su birde tabi ki ve asla sütüm az vs diye kafanıza takmayın bir süre salım zaten gelecektir mutlu anne mutlu bebek 😍🥰🥰
Harunsmsk nur09_ yapacak birsey yok az doymuyor mama da veriyorum ama anne yüreği işte sadece emsin istiyor
nur09_ Harunsmsk çok iyi anlıyorum gerçekten istemsizce insan mama verince kendini kötü hissediyor ama olsun hiç emmeyen bebeklerin annelerini düşün birde