Harunsmsk annem bana kaynar diye bişe var baharatlı lohusa şerbeti gibi ondan yaptı , ondan içiyorum üstüne ceviz yiyorum , birde rezene anason kimyon karışık bir çay var ondan içiyorum . Maşallah sütüm fazla bile geliyor , sezeryan olmama rağmen ilk günden hiç mama kullanmadım bol bol yetti