Ertugrulannes merhaba benim psikolojim baya bozuldu doğumdan sonra3 aylıkken ombre yaptırdım diplere gelmiyo diye. Şimdi 15 aylık normal boyuyorum zaten günde iki kere emiyo uyurken gündüz uykusuna yatırınca boyuyorum akşam uykusuna geçinceye kadar emzirmiyorum. Sıkıntılıdır tabi illaki zararlıdır ancak mutsuz suratsız keyifsiz bi annesi olması kadar değildir diye düşünüyorum. İçinize nasıl siniyorsa öyle yapın benim fikrim 🌸 ister sağıp dökün ister üç dört saat bekleyin emme sıklığı çok fazlaysa yenidoğan zamanınızdaysanız dipleri boyamayın deriden ne kadar emilebilir ki 🤷🏻♀️ Siz mutlu olun ki çocuğunuzla daha güzel ilgilenebilin öğrendiğim en önemli şey bu 🌸